onsdag 4. mars 2009

flere julekort + ett H&S

Siden jeg har pålagt meg selv å lage minst 5 julekort hver måned, var det jo bare å sette i gang nå som det er blitt mars. På det første har jeg brukt et Papilio-stempel og så fikk jeg brukt litt fra restepapirbunken. Div. pynt og stæsj, husker ikke hvor alt er fra!

Pyntepapiret på dette kortet har jeg hatt liggende over ett år, men har ikke klart å bruke det. Da ble det et hjertekort, ikke flettet julekurv denne gangen. Jeg har limt en blonde rundt kanten på hjertet før jeg limte det på kartongen og klippet rundt. Julestjerna var noe som dukka opp i en boks med litt forskjellig julepynt, den fant jeg i kjelleren. Og den har ligget der i mange år, siden lenge før jeg begynte å lage kort. Men det var mye i den boksen som kunne brukes, så den fikk bli med opp på hobbyrommet!

Men det ble litt annet enn julekort i går, her ett kort med motiv fra H&S, Prima-blomster, blader fra Kort og Godt sprayet med Glimmer Mist, billettstempler fra Din Hobby, hjørnedies fra CB og selvfølgelig mine elskede roser!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar