tirsdag 9. juni 2009

nye kort

I dag har jeg gjort ferdig et kort som ble påbegynt i går. Det er et guttekort, med motiv fra Shorty`nFriends, synes han er litt tøff! Papir fra Jilliebean, tekst fra North Star Stamps og litt metallpynt. Kan ikke ha så mye dill og dall på guttekort!


Og så har jeg laget et sykort, eller broderikort, som jeg har fått beskjed om å kalle det! Bakgrunnen er laget med Distress, på fotokartong fra CO. Rundt kanten har jeg brukt stempel fra Stempelglede, og så måtte jeg jo sette på noen små roser og en sommerfugl. Teksten inni det broderte motivet er jeg ikke helt sikker på hvor kommer fra.



2 kommentarer:

  1. Så flotte!! Sykortene dine er helt rå, Gro!
    Motivet på guttekortet er en av mine klare favoritter, det er så tøft!

    Eskene bretter og lager jeg selv :) Si ifra hvis du vil ha malen :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Flotte kort begge to. Tøfft guttekort. Broderikortet ditt er flott, og morsomt at du syr svirlene. Trodde nesten jeg var alene om det, så kjempegøy å se andre med samme ide og interesse.
    Klem Nina

    SvarSlett