torsdag 15. april 2010

Nye kort

Kanskje det er på tide å få lagt ut litt nytt her? Det første kortet har motiv fra Bildmålarna, fargelagt med Copics og stanset ut med Spellbinders. Pyntepapir fra "husker ikke" (handler mye der!), teksten nede i hjørnet er fra North Star Stamps.


Dette motivet har jeg fått, så jeg vet ikke hvor det er fra. Men papiret her er fra Ladybug og teksten fra Din Hobby. Ellers har jeg brukt Spellbinders og Martha Stewart-punch.

Her er både motiv og papir fra Magnolia, og teksten her er fra Papirloftet. Og også her er Spellbinders og Martha Stewart-punch involvert. Det er vel noe av det utstyret jeg har som jeg bruker aller mest, tror jeg!



4 kommentarer:

  1. Tre nydelig kort du har laget! Så fine motiv du har fargelagt! Lekre farger og flott pyntet. Mange fine charms:-) Med MS puncher kombinert med spellbinders for hånden må resultatet bli bra:) Likte ekstra god blomsten på det siste kortet.

    Ha en fin torsdag! Har nedtelling til messa:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort du lager. Har tatt en snokerunde i bloggen din, har faktisk ikke vært innom her før. Kjempefin fargekombinasjon du bruker på kortene, og du er kjempeflink og fargelegge..

    har lagt meg til som følger inne hos deg, klem fra Marielle

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har laget. Søte og herlige kort. Likte den babyen ekstra godt. Den var jo bare bedårende søt!

    SvarSlett
  4. Nydelige kort, Gro! Jeg synes det blir så stilig med charmsen som henger ned fra toppen!
    Flott pyntet og nydelige ark og farger !!

    Klem :o)

    SvarSlett