mandag 24. mai 2010

Tim Holtz og Magnolia

Dette kortet er vel litt annerledes enn de jeg pleier å lage, for aller første gang har jeg brukt symaskin på et kort! De nydelige papirene er fra en av Tim Holtz`s nye blokker, og bladene er stanset ut med en av hans dies, i Grunge Paper. Det samme materialet er brukt på sommerfuglen, som er laget med Spellbinders. Jeg har brukt litt maling og Distress for å få litt farge på dem.


På dette kortet kommer også pyntepapiret fra samme blokk, det er tre hovedfarger på papiret der, blått, rosa og grått. Ramma rundt Magnolia-motivet, som er fargelagt med Copics, er laget med Spellbinders. Jeg stanset ut ramma to ganger, og klipte av toppen på den ene. Så limte jeg den på hver side av den hele ramma, for å få samme mønsteret rundt hele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar