mandag 20. september 2010

Skogstokiga julekort

På tide med flere julekort, ikke sant? Det første her har motiv fra Skogstokiga, faktisk et digi-motiv, det første jeg har prøvd på. Det er fargelagt med Copics og stanset ut med Spellbinders (det vil si jeg tegnet rundt motivet og klippet etterpå, for å få med alle detaljene, og så limte jeg det på et utstanset panel). Teksten er fra et utklippsark fra Norsk Stempelblad og pyntepapiret fra Maja design.


På dette kortet har jeg gjort det på samme måte med motivet, som også er fra Skogstokiga. Så stanset jeg ut rammen med en av de nye lekre Spellbindersene og limte motivet på. Teksten her er fra NSS og pyntepapiret fra Inkido. Bånd fra Kuttut og snøkrystaller og spiraler fra Kort og Godt.


5 kommentarer:

  1. Så nydelige julekort du har laget. Så mange fine detaljer på begge to. Kjempestilig hvordan du har gjort det på kortet med digistemepelet med å tegne rund og så klippe på den måten du har gjort.

    SvarSlett
  2. To nydelige julekort!!
    Håper du kan komme på treff ved en senere anledning:-)

    Ha en fin og kreativ uke!
    klem Laila.

    SvarSlett
  3. Likte disse veldig godt. Flotte kort. Likte spesielt motivet på det nederste kortet - flott!

    SvarSlett
  4. wooow sååå lækre julekort

    SvarSlett