torsdag 10. november 2011

Fyrstikkeske/telyskort!


Som overskriften sier, så er dette et kort med både telys og fyrstikkeske. Ideen og oppskriften til dette kortet har jeg fått av Marianne/Tufsa, og jeg har fått helt dilla på å lage disse. Her har jeg brukt motiv fra Bildmålarna, stanset ut rammen og hullet med Spellbinders og julestjernen er laget med en  av Nellie Snellens punch og emboss-sett. Det settet har blitt blant mine absolutt favoritter, tror nesten ikke jeg har laget et julekort uten å bruke det siden det kom i hus. Som det fremgår av bildet, så finnes julestjernen i flere forskjellige størrelser.  Papiret er fra Inkido.

4 kommentarer:

  1. Så stilig dette var Gro! Kjempekoselig motiv og god julestemning :) Jeg har blitt riktig så glad i Nellie Snellen punchen min jeg også ;)

    Håper alt er bra med deg Gro og at vi sees hos Lisbet før jul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott kort, og så hyggelig å gi et kort med både lys og
    fyrstikkeske. Skjønner godt at den diesen er en favoritt, ser kjempefint ut. jeg bruker den bladpunsjen fra Nellie Snellen, også et must! Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  3. Så koselig julekort :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. Fint kort! Kjempesøt nissejente :-)

    SvarSlett