torsdag 12. februar 2009

Flere kort

Jeg har også laget et konfirmasjonskort i dag, stempel fra Scrapmagasinet, fargelagt med ProMarkers, pyntepapir fra Panduro, Primablomster farget med Glimmer Mist, billettstempel og diverse stæsj.



Jeg har også pyntet inni, og laget en pengelomme. Det er vel greit når det er et konfirmasjonskort, stort sett penger som er mest populært da, tror jeg!


Og så har jeg laget et kort til med denne søte jenta, stempelet er Inger Harding design,og selvfølgelig fargelegt med ProMarkers. Papiret er også her fra Panduro, Primablomster farget med Glimmer Mist, hjemmelagde pyntenåler og diverse stæsj.



1 kommentar:

  1. Gratulerer med bloggen, Gro!!
    Så kjekt at du har laget deg en blogg og fått alle dine flotte ting samlet!

    Her kommer jeg gjerne tilbake!!

    Klem, Beata

    SvarSlett