fredag 16. april 2010

Mer Stampscapes

Denne helgen er det messe og stortreff på Scraporama, så i dag blir det vel mest pakking tenker jeg. Men jeg kan jo vise frem de to siste Stampscapes-kortene jeg har laget, det kommer nok til å bli flere av den typen, det er jo så moro å lage! Ikke trenger de så mye pynt heller synes jeg. Teksten på det første er fra Norsk Stempelblad.


Her har jeg laget et mindre bilde, og da ble det jo plass til litt mer pynt. Swirlen i hjørnet er brodert, og teksten er fra Stempelglede.


4 kommentarer:

  1. To lekre kort! Disse stempel motivene er utrolig dekorative og flotte farger på begge:-)
    Så fint med den broderte swirlen og tekst stempelet sammen på kort nr. to.

    Ha en fin fredag og lykke til med pakkingen! Ikke alltid like lett det:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. De stampscapes stemplene har du skikkelig teken på. Disse ble lekre!

    Sjekk bloggen min, det ligger noe til deg der.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Nydelige stampscapekort :) Du lager så utrolig masse fint - alltid en fryd å se her hos deg :) Klem, Inger *Ü*

    SvarSlett
  4. Åååå disse stampscapes kortene dine er jo så lekre!
    Beundret de jo på Ski-treffet!
    Håper du hadde det kjekt på Scraporama!
    Klemmer fra Kristine :)

    SvarSlett