fredag 1. mai 2009

Grorud-treff

Jeg har vært bortreist noen dager nå, så det har ikke skjedd mye her. Men før jeg reiste, så var jeg på et kjempehyggelig treff på Grorud, og der fikk jeg laget noen kort. (innimellom skravling, latter og litt shopping!) Først et kort med en av de søte Gorjuss-jentene, fargelagt med ProMarkers, hjørnestempler og tekst fra Stempelglede, og diverse blomster og stæsj.


Så et konfirmasjonskort, ukjent stempel malt med H2O, pyntet med blonder, blomster og bling, og så har jeg brukt kantpunch fra Fiskars.

Et CrissCross kort, Sarah Kay stempel fargelagt med ProMarkers og Copics, pyntet med blonder, blomster og sommerfugler.

Og så et bryllupskort, bildet her ble dessverre litt dårlig i fotograferingen. Kortet er pyntet med blomster, bånd og hjemmelagde pyntenåler.





1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort alle sammen, Gro! Nydelig fargelagt!
    Grorud-treffet, er det noe som er hvert år, og "åpent" for alle ?
    Ha en fin helg :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett