mandag 11. mai 2009

Strømmentreff

Lørdag var jeg på treff på Strømmen, det er en gjeng på ca 20 stykker som har møttes jevnlig der siden i høst. Vi har det kjempekoselig, ikke alltid alle er like produktive, men vi skravler og koser oss. Og det er vel det som er meningen med treff, ikke sant? Hadde poenget vært å få gjort mest mulig, så kunne jeg like godt sittet alene på hobbyrommet, uten forstyrrelser. Nei, for meg er treff GØY!
Men denne gangen fikk jeg faktisk laget en eksplosjonsboks som jeg hadde bestilling på, og de som har laget denne boksen selv, vet at det tar tid! Den er ikke helt ferdig inni, må printe ut litt tekst på pc`n først, og så skal det være noen bilder inni. Men de bildene skal de lime inn selv. Så sånn ble boksen seende ut, håper de blir fornøyd!


Og når boksen endelig ble ferdig, så fikk jeg jammen laget et bursdagskort også, skal i 70-årslag på lørdag, og han som skal ha det har drivi med graving bestandig. Riktignok først og fremst med gravemaskin, men han har også hatt noen stunder med spade nedi diverse grøfter og hull!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar