torsdag 23. juli 2009

julekort

I morgen er det bare 5 måneder til julaften, så jeg er visst i julekortstemning for tiden. Motivet på dette kortet er brodert på akvarellpapir, og så har jeg lagt litt farge inni etterpå, jeg har brukt Tombow-tusjer. Etterpå brukte jeg Distress og svampet litt rundt kanten, for å få litt annet enn hvit bakgrunn. Jeg stemplet rundt kanten med julestempel fra Stempelglede, teksten er også fra Stempelglede. Så har jeg stemplet på noen snøstjerner, limt på litt bling fra Kaisercraft, og til slutt brukte jeg litt glitterlim. Det er litt uvant for meg å lage julekort uten juleblomster på, men jeg synes denne engelen var så fin i seg selv at jeg ikke ville ha på mer pynt!

1 kommentar:

  1. Himmel og hav Gro, dette kortet er rett og slett et kunststykke!!! Jeg er forelsket!

    Klem Marianne:)

    SvarSlett