søndag 19. juli 2009

Regnværsdag i juli!

I dag har det stort sett regnet her jeg bor, og da passer det veldig godt å tilbringe dagen på hobbyrommet. Her gar jeg laget et kort med en av de søte Gorjuss-jentene, hun er fargelagt med ProMarkers. Husker dessverre ikke hvor pyntepapiret er fra. Selvfølgelig er Spellbinders med, jeg har brukt Doily-punch fra Martha Stewart, blonde, blomster og roser og litt perler som jeg har tredd på en kobbertråd før jeg har surret den rundt en strikkepinne. Tekststempel og bling er også med.


Det har også blitt et julekort i dag, med pyntepapir fra Papirdesign. Stjernen i midten har jeg sydd selv med perler, og ramma rundt er også brodert for hånd. Jeg synes ikke dette kortet trengte så mye pynt, har bare brukt litt glitterlim rundt kanten, og et stickershjørne i bronse i hvert hjørne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar