søndag 9. august 2009

Julekort

Det går ikke så fort med kortlaginga om dagen, men i dag har jeg fått laget to julekort. Det første er med motiv fra Bildmalaren, fargelagt med Touch. Stjernen og swirlene i hjørnet er brodert, kantene er stemplet med julestempel fra Stempelglede, og så har jeg pyntet med retroblomster og små røde roser.


På dette kortet har jeg ikke brukt så mye pynt utenom broderiet, har bare brukt en tekst inni (husker dessverre ikke hvor den er fra....), i hjørnene har jeg stemplet og embosset et julestempel, og så har jeg limt på litt rød bling.


4 kommentarer:

  1. OMG Gro!!!
    Noe så utrolig nydelig!!! Og vilket jobb!!!
    Ha en flott dag:)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig, nydelig! ...og jeg er fremdeles råimponert over den broderinga di! Kjempeflott er det!

    SvarSlett
  3. Hei!;D
    Kjempe flotte kort!! Jeg gleder meg også til å begynne på julekort!
    Klem Ida:o)

    SvarSlett
  4. To vakre julekort Gro!!!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett