mandag 3. august 2009

Nye kort

I dag har jeg fått laget to kort (hva annet er det å finne på i regnværet?). Kortene går i samme fargene, greit å bruke samme kartongen når den først er delt opp! På det første, jentekortet, har jeg brukt stempel fra Scrapmagasinet, fargelagt med ProMarkers. Teksten er fra Norsk Stempelblad og North Star Stamps. Den store blomsten er stanset ut med Spellbinders, og så har jeg brukt noen små roser og en bling-swirl.


Guttekortet går i samme fargeskala, motivet her er et trykk jeg har fått en gang, så det vet jeg ikke hvor er fra. Det er også fargelagt med ProMarkers, og er stanset ut med Spellbinders. Det samme er de små tagsene og ornamentet ved siden av motivet. Det prikkete papiret er emosset med CB, og så har jeg dratt en stempelpute over for å få farge på prikkene. Jeg har brukt et bånd, hjørnestempel fra Kreativ Hobby og en metallblomst.
Og det ser ut som om jeg klarer å lage kort uten broderier også!

3 kommentarer:

  1. Disse kortene var kjempestilige Gro. Nydelige farver. Likte spesielt guttekortet :D

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempetøffe kort Gro! Det har kommet så masse nytt og lekkert i bloggen din.

    SvarSlett
  3. Flotte kort igjen Gro. Har ikke sett stempelet med jenta før, men syns det var skikkelig tøfft. Stempelet med gutten er fra Penny Black, vet det for jeg har det, men finner det ikke akkurat nå. Kan derfor ikke gi deg nr og navn.

    SvarSlett