tirsdag 23. februar 2010

Restepapir

Her kommer et par nye kort. På det første er det motiv fra Skogstokiga, og jeg har vært på tur i restepapiret, så jeg kan ikke si noe om hvor papiret kommer fra. Rammen er også noe jeg fant i en skuff, malt med dabber. Ellers så har jeg brukt diverse puncher og dies for å lage pynten, og hele kortet går mer eller mindre i forskjellige bruntoner, med litt innslag av gull. Teksten mener jeg er fra Scrapmagasinet.


På dette kortet er motivet fra Bildmålarna, teksten fra Papirloftet og papiret fra resteskuffen. MS-punch rundt kantene, metallcharms og litt blomsterpynt, og en bling-swirl har jeg også tatt med.

3 kommentarer:

  1. Så nydelige de er ! Nå må jeg få bestilt meg noen motiver i fra Skogstokiga jeg også :)

    Ha en fin dag !

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Kjempelekre kort Gro! Og du tryller med disse motivene :D

    Jeg har en ting til deg i bloggen min :)

    klem

    SvarSlett
  3. Härliga kort! Charmerande stämplar, svampen är ju jättesöt.
    Ha en skön helg.
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett