onsdag 10. februar 2010

Noe nytt!

Her kommer to kort jeg har fått laget de siste dagene. Det første er et konfirmasjonskort (det er vel snart den tida igjen?) med motiv fra Bildmålarna, fargelagt med Copics, og tekst fra Norsk Stempelblad. Jeg har brukt MS-punch rundt kanten, og blomsten og swirlene er stanset ut med BossKut. Litt perlepynt, en sløyfe og en charms som dessverre har lagt seg litt feil når jeg tok bildet (det så jeg ikke før nå!).


På dette kortet har jeg brukt et stempel fra Shorty `n Friends, teksten husker jeg ikke hvor kommer fra, dessverre. Men den er stemplet på en tag, som er stanset ut med en Spellbinder dies. Ellers har jeg ikke brukt så mye pynt på dette kortet, bare noen små metallblomster og et par charms. Og så har jeg stemplet på en swirl i det ene hjørnet. Synes det er vanskelig å lage guttekort, mye lettere når man bare kan kjøre på med masse pynt og stæsj!


1 kommentar: