fredag 26. mars 2010

Noe nytt!

Jeg er vel ikke den flinkeste til å oppdatere denne bloggen om dagen, lurer på om det er vinterens siste krampetrekninger som virker inn jeg! Men noen kort blir det innimellom, det første her er et bryllupskort med motiv fra Skogstokiga og tekst fra Kreativ Hobby. Motivet er stanset ut med Spellbinders, hjertet med en MS-punch og swirlen med BossKut. Papiret jeg har brukt er ganske nytt, men dessverre så husker jeg ikke produsenten. Det er tosidig, så jeg har brukt begge sider her. Små roser passet bra på dette kortet, og litt perler måtte også med.


Her har jeg brukt et HogS motiv, og den store swirlen i hjørnet er brodert. Rammen med teksten er stemplet og klippet ut, og så har jeg pyntet med blomster og perleswirler. Rundt kanten har jeg stemplet med en liten bord fra Tecnique Tuesday.


2 kommentarer:

  1. Syns du har laget 2 nydelige kort i lekre farger. Lekkert pyntet (",)
    Hilsen fra Karin

    SvarSlett
  2. Härliga kort och dekorationer. Broderiet var ju läckert:)
    Ha det gott och trevlig påskhelgen.
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett