torsdag 29. juli 2010

Magnolia og telys!

Denne uken har jeg vært en tur i Borås, og da måtte det selvfølgelig bli en tur innom Magnolia`s butikk. Det ble vel ikke den helt store shoppingen, men litt nytt fikk jeg da med meg. På dette kortet har jeg brukt et av de nye stemplene, sammen med "slottsvinduet". Alt er fargelagt med Copics, og papirene jeg har brukt er også fra Magnolia. Stakittgjerdet er laget med en ny Martha Stewart punch, som ble med hjem etter en tur på Bikuben i går. Blomstene er fra WOC, og charmsen og båndet fra Kuttut. Blonden nederst har jeg kjøpt på Papirloftet.

Et telyskort har jeg også laget, denne gangen med 4 telys i en rekke. Jeg har brukt en liten Spellbinder-dies for å lage hull over telysene, istedenfor å skjære et langt avlangt hull. Papiret er fra "husker ikke", og blomstene fra WOC.


4 kommentarer:

  1. To nydelige kort ! Så fin den nye punchen din var :) Smart å bruke dies for å lage i hull i telysvinduet :)

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Så flotte kort du har laget, begge to. Så flott det ble med gjerdepunchen.

    SvarSlett
  3. Wow, both cards are so beautiful, I'm speechless.
    Hugs
    Melodie

    SvarSlett
  4. Kjepelekkert Gro!!!

    Telyskort såg jeg for förste gangen i går, og
    brukte lang tid for å forstå ordet "telyskort" - *LER* har nok bodd "utenlands" for lenge hihi

    Papir "husker ikke" var det beste jeg har lest på lenge... den formuleringen fikk jeg lyst å adoptere altså... det er dessverre et av mine store problem:)
    Önsker deg en fortsatt fin sommer Gro,
    klemmer fra Turid

    SvarSlett