tirsdag 20. juli 2010

WOC

Wild Orchid Craft er i gang med sin første utfordring, "say it with flowers". Er det noe jeg liker, så er det å pynte kortene mine med blomster, og etter at jeg oppdaget WOC, så går det stadig vekk en bestilling dit.
Dette kortet er et telyskort, og jeg har også fått plass til en fyrstikkeske inni. Og det er vel ingen bombe hvor pyntepapiret kommer fra, enda en gang er det bunken fra Maja Design som er i bruk. For å få med et skrivefelt, så lagde jeg forsiden nesten som et crisscross-kort, og tagen som er til å skrive på kommer fra et klippeark i samme seire som resten av papirene. Hjørneswirlene er fra Sissix, og blomstene er jo selvsagt fra WOC. Teksten er fra en plate fra Kort og Godt, staset ut med Spellbinder.




6 kommentarer:

  1. Kjempeflott telyskort. Lekre ark og flott pyntet :)

    SvarSlett
  2. Beautiful floral creation, gorgeous colours! Thanks so much for joining Wild Orchid for our first challenge. Please consider removing comment verification.

    SvarSlett
  3. A really gorgeous card with great colours.
    Hugs
    Melodie

    SvarSlett
  4. Ein wunderschönes Set.
    Liebe Grüße
    Linne

    SvarSlett
  5. Vilken under bar värmeljuskort . Skulle du Vilja släpar ut en galleria på
    maskinvara
    Monica

    SvarSlett
  6. det blev visst lite konstigt när jag skulle kommmentera. Ett underbart värnmeljuskort skulle det stå. Skulle du vilja lägga ut en mall på det
    kram
    Monica

    SvarSlett