søndag 12. februar 2012

Kort/esker fra Mjøstreffet!

Her har jeg pyntet en Kleenex-eske som jeg skal gi til min svigerinne. Har brukt Maja-papirer (de kommer jeg vel aldri bort fra!), tekst fra Kort og Godt, dies fra Spellbinders og Memory Box. Den store blomsten har jeg laget selv, med en dies fra det berømte stedet "husker ikke", og så har jeg brukt litt blomster og perleswirler.


Dette kortet lærte jeg av Maranne i helga. Papirer nok en gang fra Maja-design, motivet og teksten er digi-motiv fra Skogstokiga, swirlen fra Memory Box. og liljene er fra Storyteller.

 På innsiden har jeg også brukt dies fra Memory Box og tekst fra en nabo.
 Lommen som sjokoladen ligger i, kan jo også brukes hvis man har lyst til å gi bort
f.eks. en pengegave!

4 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet kleenex-eske og et kjempefint kort du har lagd.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg:) Nydelig eske og kort du har laget:) Klem Kari-Mette

    SvarSlett
  3. Lekker Kleenex eska og ein artig vri på sjokoladekortet. Klem Linda :)

    SvarSlett
  4. To kjempefine prosjekter!!

    Klem Laila.

    SvarSlett