onsdag 15. april 2009

En god dag!

I dag har jeg hatt en fin dag, jeg har vært ute og kjøpt meg ny bukse og jeg har vært hos frisøren for første gang på over ett år. For meg er det virkelig stort, for det er snart ett år siden jeg hadde så mye hår at det var noe poeng i å gå dit. Dessverre var det cellegift som var grunn til det, men det ser ut til å gå bra!
Og på toppen av det hele så har jeg fått laget hele tre kort! Har brukt nye og gamle stempeltrykk, og bare "gammelt" papir (rester).







2 kommentarer:

  1. Flotte kort som alltid fra deg !! Jeg har nok litt å lære når det gjelder bruk av restepapir :) Er skikkelig dårlig på det, og bunken er rimelig stor *ler*
    Veldig koselig å høre at du har hatt en så fin dag i dag, og ikke minst at alt ser ut til å gå bra!!
    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Restepapir, sa du?! Lekre var de alle sammen! :)

    SvarSlett