søndag 19. april 2009

Søndag

Det er søndag, vår og fint vær, og man burde vel gjøre andre ting enn å sitte på hobbyrommet........ Men jeg bare måtte opp en liten tur, dette motivet lå nemlig ferdig fargelagt på pulten og ventet på meg! Jeg fikk nemlig en liten pakke med nye stempler fra Scrapmagasinet i går, og da klør det i fingrene etter å prøve! Både motiv og tekst er fra Scrapmagasinet, Lisbet har kommet med en ny plate som heter "gamlinger", og også en liten tekstplate som passer ypperlig til.
Når det gjelder papir, så må jeg nok innrømme at jeg har stoooore mengder restepapir, har ikke alltid vært like flink til å bruke opp et helt ark nei. Så jeg har vel papir nok til å lage kort i flere år uten å kjøpe noe nytt, men de fleste vet vel at det er så og si umulig. Mem jeg prøver å få brukt opp litt av det gamle, og det har jeg også gjort på dette kortet. Ellers så er det blomster, blondebånd og litt metallpynt som er brukt. Og så miniroser da, det er vanskelig å lage et kort uten synes jeg, de er så nydelige!


1 kommentar:

  1. Så herlig kort!! Artig motiv, og teksten er kjempebra :)

    Ha en fin søndag:)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett