onsdag 19. august 2009

Anton

Det kan virke som om min kattehistorie har fått en foreløpig slutt. De to småpusene har sannsynligvis flyttet videre, har ikke sett dem siden fredag kveld. Håper bare de har det bra!Men søndag dukket denne lille karen opp, han var så utsultet at det slett ikke var vanskelig å få tak i ham. Noen mamma var ikke i nærheten, jeg så etter hele kvelden og nesten hele natta om hun skulle dukke opp. Kattungen, som ble døpt Anton, var hos meg et par dager, men han er så liten, bare tre-fire uker. Nå befinner han seg på Katteklinikken, der er det folk som har bedre greie på kattunger enn jeg har, og kan gi ham det stellet han trenger. Men hvis ingen eiere melder seg, så kan det jo hende at han kommer tilbake til meg!

1 kommentar:

  1. Å du, å du, for en god liten skjønning. Den der hadde ikke jeg gitt fra meg.

    SvarSlett