onsdag 12. august 2009

Leieboere!

Ser ut som om det blir dårlig med kortlaging her i dag, jeg har nemlig fått to små leieboere i granhekken! De er så nydelige, men kan ikke være så veldig gamle, kanskje et par måneder. De har vært her noen dager nå, virker som om det er villkatter, for det er umulig å få tak i dem. Men de skal i hvert fall ikke sulte ihjel så lenge de befinner seg i nærheten av meg, så jeg har vært ute og fått tak i kattemat i dag. Og sultne er de, den ene kom frem med en gang jeg hadde satt ut matskåla. Etter en stund kom den andre også, men da hadde jeg ikke fotoapparatet i nærheten dessverre. Jeg bare håper at de etter hvert blir så fortrolige med meg at jeg klarer å få tak i dem, det kan jo så fort skje noe med sånne små nøster. Og tenk om det er noen som er ute og leter etter dem, jeg vet hvordan det er når pus blir borte, det har jeg opplevd selv. Men om jeg ikke finner noen eier, og får temmet dem litt, så blir de vel her, tenker jeg! Jeg kan jo ikke bare la dem være ute når høsten og vinteren kommer!


1 kommentar:

  1. Åh, så utrolig søte. Jeg tviler ikke et sekund på at de ikke lider noen nød hos deg :) De blir vel ganske så bortskjemte, tenker jeg :o)

    Klem:)

    SvarSlett