onsdag 21. oktober 2009

Det siste fra Ski-treffet

Her kommer resten av det jeg lagde på Ski-treffet. Det første er med stempel fra Kreativ Hobby, tekst fra North Star Stamps og pynteark fra Maja design.


Så et enkelt broderikort, bare med tekst fra Kreativ Hobby.

Mitt første forsøk på maskering, motivet er fra Magnolia, og jeg må jo innrømme at det var ferdiglaget hjemme. Kortet er klippet ut etter en sjablon jeg lånte av naboen, Marianne.

Her ser dere papirposen jeg pyntet, på begge sider. Brukte litt restepapir og en engel fra et mønsterark og et lakksegl, laget med limpistol. Lakkstangen er fra Scrapmagasinet.

På denne siden har jeg brukt samme papiret, en brads med en engel inni, til-fra lapp fra Krestiv Hobby og pepperkakemotiv.





3 kommentarer:

  1. Härliga och inspirerande julkort :O)

    SvarSlett
  2. Flott maskering på den nissen. Og snøen var en flott detalj!

    Anne

    SvarSlett
  3. Mange flotte julekort !!
    Maskering har jeg ikke prøvd meg på ennå, for det ser litt vanskelig ut !

    Berit

    SvarSlett