tirsdag 27. oktober 2009

Flaskekort

Nå har jeg også prøvd å lage et flaskekort, og det blir nok ikke det siste. Her har jeg brukt papir fra Maja Design, motivet er fra byEvy, fargelagt med ProMarkers og Copics. "Dingsen" under motivet, den det står God Jul på, er laget med lakkstenger for limpistol fra Scrapmagasinet. Det er ganske enkelt, bare smelte litt lakk, gjerne på en teflonmatte, og så stemple oppi. Ha gjerne litt stempelsverte på stempelet først, da synes det litt bedre. Og husk å bruke gummistempler, ikke clearstamps! De tåler nok ikke varmen! Når det hele har blitt kaldt, er det bare å ta vekk stempelet, og så er den ferdig til bruk! Ellers så har jeg bare pyntet med et bånd og en julestjerne stanset ut med QK.


Under nissen er det et skrivefelt, og på andre siden har jeg brukt et stempel fra Kreativ Hobby.


1 kommentar:

  1. Kjempeflott flaskekort! Så stilig effekten ble med lakkstenger/limpistol.
    Sånn har jeg lyst på også :o) ... det er vel en messe snart så :o)
    Julekurv kortet ditt var rålekkert !

    Jeg har ikke fått frem alle sakene mine ennå, nei.... det går smått !
    (Les: spør du meg så burde alt vært ferdig før det var påbegynt :O)

    Klem

    SvarSlett