søndag 3. oktober 2010

Det går mot jul!

Vi er jo allerede i oktober, og da går det stort sett i julekort her hos meg! Det første her er med motiv fra NSS, stanset ut med Spellbinders. Teksten er fra samme sted, og denne gangen tok jeg sjansen på å stemple rett på pyntepapiret, noe jeg sjelden gjør. (har bomma noen ganger!). Pyntepapiret er fra Maja Design, og ellers har jeg pyntet med litt perlepynt fra Kort og Godt, en charms fra Kuttut, og litt bånd og annet.


Dette kortet har motiv fra Bildmålarna, stanset ut med Spellbinders. Pyntepapiret her, som er kjøpt hos Panduro, sier vel det meste, så her valgte jeg å ikke ha noen tekst. Hjertet er også laget av et tilsvarende papir med samme tekst, bare med motsatt farger.


4 kommentarer:

  1. Nydelige julekort Gro! Det er bare snøen ute som mangler før julestemningen hadde vært 100%!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Both cards are so pretty.
    Hugs
    Melodie

    SvarSlett