fredag 22. oktober 2010

Flere kort fra Ski-treffet

Her kommer flere av kortene fra Ski-treffet, og igjen er det julekort det dreier seg om. Det første her er med motiv fra Bildmålarna, dette stempelet fikk jeg i posten bare et par dager før treffet, så det var bare akkurat så jeg fikk fargelagt et! Motivet er stanset ut med Spellbinders, og teksten kommer fra en ny plate jeg kjøpte på treffet. Husker dessverre ikke hvor den er fra akkurat nå, men det var en clear-stamps plate. Hvis noen vet, så bare kom med det! Pyntepapiret er kantet med en Martha Stewart-punch.

Når jeg skulle lage dette kortet, sto jeg litt fast, og ba naboen om å plukke ut et motiv til meg. Dette motivet, som er fra Papilio, har jeg vel hatt liggende ferdig fargelagt i et par år, så det var vel på tide å få brukt det! Her er det også brukt en MS-punch på pyntepapiret, og de skimrende swirlene er laget med en punch jeg lånte av Marianne/Tufsa.

Nok et kort med motiv fra Bildmålarna, et stempel fra fjorårets julemotiv denne gang. Her er det også brukt Spellbinders, hjørnestemplene er lånt av en treffnabo, og de blanke bladene under rosene fra WOC er stanset ut med en MS-punch.

Til meg å være, så er vel dette litt uvanlige julefarger, men her var det faktisk pynten det begynte med. Jeg falt for disse bladene med bær på, så jeg måtte bare få brukt det! Motivet er fra Skogstokiga, og swirlen i hjørnet er laget med en BossKut-dies.




1 kommentar:

  1. Kjempelekre kort Gro! Rett og slett nydelige alle sammen :) Ønsker deg samtidig masse lykke til og god bedring!!

    Klem

    SvarSlett