torsdag 7. oktober 2010

Utfordring!

For noen uker siden ble jeg med på en liten utfordring som gikk ut på å ikke kjøpe nytt pyntepapir før man hadde laget 10 kort. Egentlig ikke noe problem, så mye papir jeg har liggende, og det var også fint å få en dytt til å lage flere julekort! Men nå er jeg ferdig med de 10 kortene, her er det siste. Motiv fra Skogstokiga, papir fra Papirdesign, sydd fast med maskin på et tynt kork-ark. Feltet bak motivet er stanset ut med Spellbinders, og teksten "God Jul" er et bånd jeg kjøpte her forleden, også det er sydd fast på kork-ark. (Måtte bruke opp en rest!)
Så nå er jeg godt igang med julekortene, det kommer nok snart fler!


6 kommentarer:

  1. Dette var et supersøtt og koselig julekort!
    Hanne

    SvarSlett
  2. Kjempe flott julekort!!
    Nydelige farger, mønster ark og pynt sammen.

    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Veldig koselig kort Gro! Jeg savner _nesten_ snøen utenfor vinduet ;)

    Sees om en liten uke!

    Klem

    SvarSlett
  4. That's really christmas. Your card is so gorgeous.
    Hugs
    Melodie

    SvarSlett
  5. For et flott stemningsfullt julekort Gro!!!
    Helt underbart!!
    Så kjekt da, nå kan du ut å handle *ler*
    Ha en flott uke:)
    Klemmer fra Turid

    SvarSlett
  6. For en flott produksjon du har hatt! Kjempefine julekort...

    Ha en fin uke!

    SvarSlett