mandag 18. oktober 2010

Høstkort

Greit med litt annet enn julekort innimellom, dette kortet laget jeg til konkurransen på helgas Ski-treff. Fargene skulle være brunt og krem, og man skulle bruke pynt fra naturen. Vel, da var det bare å ta en tur ut på gården, og finne noen gressstrå og litt løv! Motivet her er fra Bildmålarna, stanset ut med Spellbinders. Teksten er fra NSS, her har jeg hatt på Glossy Accent. Det samme har jeg også gjort rundt rammen. Pyntepapirene er fra Maja Design, charms fra Kuttut og roser fra WOC. Blonden har jeg kjøpt på Bikuben.


7 kommentarer:

  1. KOrtet er nydelig. Jeg stoppet bilen på veien til treffet og tok med et par grener. Og småstener fant jeg på asfalten utenfor skolen! Nydelig motiv du har brukt, og det blir så fint med spellbindersrammene. Takk for en super helg.

    SvarSlett
  2. Nydelig høstkort. Så flott dekorasjon.

    SvarSlett
  3. Hei Gro!! Et nydelig kort, for jeg stemte nemlig på ditt kort :) Hvis du skal på neste treff så bør vi vel kanskje kunne hilse på hverandre, men jeg er jo så utrolig dårlig til å kjenne igjen mennesker fra blogverden ;) Hvor i lokalet satt du?
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett
  4. Hei Gro! Hilse på deg på Ski da jeg kom bort og spurte om det var du som hadde Bildmålarna stempler med deg...etter hint fra Marianne,hehe! Så herlig kort du har laget. Motivet fra Bildmålarna er jo nydelig og så stilig med naturpynten din! En god uke til deg og takk for en flott helg!

    SvarSlett
  5. Et nydelig julekort!! Utrolig flott pyntet:-)
    Treffet i helga var bare supert!!

    Ha en fin og kreativ uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Fabolous card, great layout and beautiful colours.
    Hugs
    Melodie

    SvarSlett
  7. Så koselig høstkort i flotte farger! Herlig motiv :)

    Klem :o)

    SvarSlett