søndag 13. september 2009

Julekort

Det er en grunn til at det er litt stille på kortfronten her nå, jeg holder på med et prosjekt som ikke kan vises frem riktig ennå. Men det kommer om en stund! Det tar en del tid, men innimellom har jeg da fått laget et par julekort. Og neste helg er det messe og treff, så da håper jeg at jeg får laget litt mer.
Det fårste kortet her er med motiv fra Skogstokiga, fargelagt med ProMarkers. Papiret er en rest, og så har jeg brukt en bit fra en gammel bokside. Teksten og den lille engelen er fra Kreativ Hobby.


På dette kortet er både motivet og teksten fra Kreativ Hobby, og goså her er motivet fargelagt med ProMarkers. Papiret her er fra Basic Grey, og jeg har brukt en punch fra Martha Stewart rundt kanten. Motivet er stanset ut med Spellbinders, ramma rundt er korkark.


1 kommentar:

  1. Åååå, så herlige julekort!!! Motivet på det første var jo riktig til å spise opp!!:)
    Nå ble jeg ganske så nyskjerrig på hva slags hemmelig prosjekt du driver med...

    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett