onsdag 23. september 2009

Julekort

Her kommer et par kort jeg lagde i går. Det første med en liten søt pus som jeg bare måtte ha, det var faktisk det siste jeg kjøpte på messa, telefonen ringte og jeg ble hentet mens jeg sto og betalte! Ellers er det mye Spellbinders her, både snøkrystallen, merkelappen og motivet er stanset ut med disse flotte diesene som jeg, i likhet med så mange andre, ser ut til å ha blitt helt avhengig av! Papiret er fra Patternscape, og stempelet i hjørnet fra North Star Stamps.


Dette kortet er med brodert motiv, syntes ikke det trengte så mye mer pynt. Men Spellbindersen er med også her!
Dessverre er bildene blitt litt mørke, broderikortet er mørk rødt. (Lurer på om jeg ikke trenger nytt kamera snart, det gamle klikker litt innimellom............)


2 kommentarer:

  1. Flotte kort du har laget !
    Og det katte-stempelet var søtt da :)

    Var forresten masse flott å få med seg hjem fra messa forrige helg !!!

    Berit

    SvarSlett
  2. Flotte kort du har laget !
    Var så søtt det katte-stempelet !

    Var forresten masse flott å få med seg hjem fra messa forrige helg !!!

    Berit

    SvarSlett