tirsdag 22. september 2009

messe/treff kort

Jeg må jo bevise at jeg gjorde noe annet enn bare handle på helgens messe, jeg var jo med på nattscrappen også. (Og da var jo butikkene stengt, så noe måtte man jo gjøre!)
Det første kortet er med motiv fra Skogstokiga, fagelagt med ProMarkers. Teksten i hjørnet er fra North Star Stamps, snøkrystallen og feltet under motivet er Spellbinders.


Fremdeles med motiv fra Skogstokiga, tekst fra NSS, og Spellbinders under motivet.


Utpå kvelden lærte jeg å brette juletrær, og da ble kveldens siste kort dette. Ikke så mye pynt, hjørnedies fra BossKut og en metallblomst fra der "alle" handlet, nemlig KortHobby!



1 kommentar:

  1. Flotte kort alle tre Gro. Jeg likte spesielt det med "varme klemmer.." på, men det var gøy å se at du hadde brukt teposebretting også. Syns det er gøy å se gammle teknikker komme hit til landet også. Nina

    SvarSlett